AKCE jen do 19.5.! Nakup minimálně za 500 Kč a získej slevu 10% s kódem MAJALO10!

Reklamace a vrácení zboží

Objednané zboží nesplnilo Vaše očekávání, objednali jste omylem jiné zboží nebo více kusů než jste chtěli? Zboží můžete poslat zpět k výměně nebo vrácení do 14 dnů. Zboží musí zůstat nepoškozené, nepoužité a v původním obalu.

Víme, že v případě kosmetiky je výběr důležitý. Abychom mohli vyjít zákazníkům vstříc, máme všechny prodávané produkty zvážené a vrácení do 14 dnů uznáme v případě, že je váha produktu stejná jako při jeho prodeji.

Vážení a balení každé zásilky máme zdokumentováno.

 

Výměna zboží

Jak postupovat, pokud chcete zboží vyměnit?

  1. Napište nám prosím e-mail na naši adresu info@majalo.cz, ve kterém uvedete číslo objednávky a zboží, které potřebujete vyměnit. Zároveň také jaké zboží jste si k výměně vybrali, abychom vám ho mohli rezervovat.
  2. Zboží pečlivě zabalte. Použijte jakýkoliv pevný obal a dostatek měkké výplně, aby nedošlo k poškození zboží. Můžete použít i původní balení, ve kterém jste zboží obdrželi. Pro lepší orientaci můžete na krabici napsat číslo objednávky.
  3. Zabalené zboží nám zašlete na adresu: MAJALO, K Lomu 562, Stará Huť, 262 02.
  4. Jakmile obdržíme vrácené zboží, provedeme kontrolu a připravíme vše k odeslání nového balíčku. Rozdíl v ceně vám buďto vrátíme na účet, nebo dofakturujeme. 

 

Vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží?

  1. Vyplňte prosím níže přiložený formulář o odstoupení od smlouvy a zašlete e-mailem na naši adresu: info@majalo.cz.
  2. Zboží pečlivě zabalte. Použijte jakýkoliv pevný obal a dostatek měkké výplně, aby nedošlo k poškození zboží. Můžete použít i původní balení, ve kterém jste zboží obdrželi. Pro lepší orientaci můžete na krabici napsat číslo objednávky.
  3. Zabalené zboží s vyplněným formulářem pro výměnu zboží nám zašlete na adresu: MAJALO, K Lomu 562, Stará Huť, 262 02. Nezapomeňte ve formuláři uvést číslo účtu, na který chcete vrátit peníze za vrácené zboží.
  4. Peníze vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo oznámení o odstoupení od smlouvy.

Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení zde

Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace?

  1. Nejdříve nám, prosím napište e-mail na info@majalo.cz a sdělte nám, co je v nepořádku. Pro snadnější komunikaci vepište číslo objednávky nebo faktury. Moc nám pomůže, pokud připojíte fotografii příčiny Vaší reklamace. Urychlí to celý proces reklamace.
  2. Vyčkejte, až si reklamaci potvrdíme. Pak zboží pečlivě zabalte. Použijte jakýkoliv pevný obal a dostatek měkké výplně, aby nedošlo k poškození zboží. Můžete použít i původní balení, ve kterém jste zboží obdrželi. Pro lepší orientaci můžete na krabici napsat číslo objednávky.
  3. Zabalené zboží zašlete na adresu: MAJALO, K Lomu 562, Stará Huť, 262 02. 
  4. Peníze vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů.

Bližší informace k výměně, vrácení nebo reklamaci zboží se dočtete v Obchodních podmínkách